Polityka zwrotów

POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI

1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego.

2. ZGŁASZANIE ODSTĄPIENIA I REKLAMACJI
Aby skorzystać z prawa odstąpienia lub złożyć reklamację, należy poinformować sklep drogą mailową na adres: kontakt@techtwist.pl

3. KOSZTY ZWROTU
Koszty odesłania towaru ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy.

4. ROZPATRYWANIE REKLAMACJI
Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia.

5. ZWRÓT ŚRODKÓW
Zwrót środków następuje w ciągu 14 dni od momentu przyjęcia zwróconego towaru.

6. PRODUKTY PERSONALIZOWANE
Produkty spersonalizowane lub przygotowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi, o ile nie są wadliwe.

7. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Czas realizacji zamówień może się wydłużyć w okresach zwiększonego ruchu (np. święta).

Administrator danych: NATURALISS PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA
Kontakt: kontakt@techtwist.pl